Daha önce 10 TL gibi sembolik bir ücretle temin edilebilen doğum belgelerinin bedeli, yapılan düzenlemeyle bir anda 100 TL’ye yükseldi. Vatandaş, "Maaşlar gıdım gıdım artarken, hizmet bedelleri 10 katına çıkıyor. Bu nasıl bir denge?" diyerek tepkisini dile getiriyor.
"Hizmet mi, Yük mü?"
Kopya belgelerin kullanımının sınırlandırılması idari bir süreç olsa da, bu durumun faturasının doğrudan vatandaşın cebine yansıtılması tartışmalara yol açtı. Özellikle bürokratik işlemler için sürekli belge temin etmek zorunda olan aileler, küçük kalemlerdeki bu yüksek oranlı zamların, hayatın her alanında birikerek beli büktüğünü savunuyor.
Ekonomik belirsizliğin sürdüğü bu günlerde, yapılan bu zamlar "vatandaşa bir darbe daha" olarak yorumlanırken, yetkililerin "fahiş artış" konusundaki sessizliği ise dikkat çekiyor.
#Zam #HayatPahalılığı #Ekonomi #Vatandaş #FahişZam #Gündem #SesimizOl #GeçimSıkıntısı




