Türkiye genelindeki havalimanlarında yolcuların içme suyuna ücretsiz erişebilmesi için yeni uygulama başlatıldı. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, 58 havalimanında ücretsiz içme suyu hizmetinin yaygınlaştırılacağını açıkladı.

Uygulama kapsamında havalimanlarının check-in salonları, arındırılmış yolcu alanları, bekleme bölgeleri ile gelen ve giden yolcu salonlarına su sebilleri yerleştiriliyor.

Yoksulluk Sınırı 237 Bin TL’yi Aştı: Halkın Sofrası Boşalırken Hükümet Seyrediyor
Yoksulluk Sınırı 237 Bin TL’yi Aştı: Halkın Sofrası Boşalırken Hükümet Seyrediyor
İçeriği Görüntüle

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, 14 havalimanında kurulum çalışmaları tamamlandı. 32 havalimanında ise sipariş, imalat ve kurulum süreçleri devam ediyor.

Yolcu konforunu artırmayı hedefleyen uygulamanın, Türkiye genelindeki 58 havalimanının tamamında hayata geçirilmesi planlanıyor. Yolcu yoğunluğunun fazla olduğu alanlarda ise su sebili sayısının artırılması öngörülüyor.

#Havalimanı #ÜcretsizSu #Türkiye #UlaştırmaBakanlığı #YolcuKonforu #Havaalanı #İçmeSuyu #Seyahat #Havalimanları #Gündem